piątek, 9 maja 2014

Cudze chwalicie swego nie znacie - WrocLove

Dziś będzie mniej pisania, a więcej zdjęć z wycieczki do jednego z najpiękniejszych polskich miast. Zaczarowany Wrocław. Mimo pogody, która nas nie rozpieszczała wycieczka była baaardzo udana i na pewno tam wrócimy.


Malownicza architektura.
Krasnale wrocławskie zaskakiwały w najmniej oczekiwanych miejscach :)

Zwolnij! Szczęście jest wszędzie.


 Tyyyyle miłości :)

Najlepsza muffiniarnia w mieście ;)



Jeden z ponad czterdziestu mostów wrocławskich. Piękny.

Panorama racławicka - zaskoczyła bardziej niż myślałam.


Dobra kawa i książka - zawsze i wszędzie :)
Inspirujące cytaty także zapisuję zawsze i wszędzie ;)


Pozdrawiam,
O.

2 komentarze:

  1. Kocham Wrocław i jak dla mnie jest to miasto numer jeden w Polsce. Zdecydowanie za rzadko mam okazję tam być, aczkolwiek rok rocznie staram się pojechać tam w wakacje lub ferie zimowe. Czasem mam też okazję skorzystać z gościnności moich koleżanek-studentek i mnie przenocują ;-) Niemniej, jak tylko pojawia się okazja wyjazdu do Wrocławia - nigdy nie odmawiam ;-) Zdecydowanie zaczarowane miasto!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...