środa, 14 stycznia 2015

Dwu - Tygodnik Inspiracji 13-01-2015

Dlaczego w tamtym tygodniu nie było Tygodnika? Ponieważ zwyczajnie nic się nie uzbierało. Dziś nadrabiam i zapraszam!

1. Kraków Arena i powrót do przeszłości - tego się nie zapomina :)



2.Takie wschody słońca zawsze pobudzają mnie do życia gdy godzina na zegarku nie koniecznie...


3. Nie jest to z mojej strony żadna reklama. Po prostu lubię takie kampanie. Pomyśl!


Co ciekawego w sieci?

1. Numerem jeden jest DARMOWY pdf, w którym znajdziecie wskazówki Jak uczyć się języków obcych. Jest to zbiór wpisów 45 blogerów językowych, którzy przedstawiają ciekawe sposoby na naukę. Warto zobaczyć.

2. Postanowiłam nie postanawiać w tym roku, ale pomysł Edyty bardzo mi się spodobał. Sami zobaczcie. 52 wyzwania na rok 2015.

3.Tego nigdy za wiele czyli jak jeść zdrowo! 10 wskazówek.

4. Kolejny świetny projekt! Edukacja w praktyce! Koniecznie zobaczcie.

5. Korzystacie z musujących kul do kąpieli? A robiliście je kiedyś sami? Oto krok po kroku jak je wykonać! Świetne!

6. Ja ogólnie nigdy nikomu nie narzucam swojego zdania ani poglądów. Gdy widzę, że rozmowa nie ma sensu wycofuję się. Małgosia radzi jak zrozumieć drugiego człowieka, kiedy nie zgadzamy się z jego opinią

7. Smaczna propozycja na walkę z nowotworem!

8. Jak to jest pozbawić dziecko jego wartości? Smutne.

9. Kilka ciekawych słów na temat żywności genetycznie modyfikowanej. Warto wiedzieć!

10. Ciekawy blog. Więcej, bo mniej czyli minimalizm od zera ;)

11. Zdrowe zakupy to strona poświęcona produktom spożywczym, które warto kupować ze względu na ich mniej zły skład. Myślę, że warto tam zajrzeć zwłaszcza gdy nie zwracamy zbyt dużej uwagi na to co kupujemy.

Na dziś tyle. Miłego czytania i reszty dnia!

Pozdrawiam,
O.

2 komentarze:

  1. Łyżwy! <3 To jest to, czego tej zimy u mnie jeszcze nie było! Czuję, że nadrobię to lada dzień. Cieszę się, że spodobał Ci się mój edukacyjny projekt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj znacznie bardziej podoba mi się świat realny od świata wirtualnego. Przypomniałaś mi właśnie, ze w Sylwestra zaplanowałam z przyjaciółką wypad na łyżwy w pierwszej połowie stycznia... A teraz u mnie temp już grubo powyżej zera :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...