wtorek, 17 marca 2015

Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść - niepokonanym.

Ja jeszcze ze sceny nie schodzę, ale na razie nie będę się na niej pojawiać. Są w życiu takie momenty kiedy zdajemy sobie z czegoś sprawę i po prostu podejmujemy decyzję. Ja swoją też podjęłam. Na jakiś czas zniknę z blogosfery, nie całkowicie, ale muszę się wyłączyć. Nie chcę całkowicie rezygnować z bloga, za bardzo to lubię, ale nie chcę też prowadzić go z doskoku i pisać byle czego. Mam kilka świetnych pomysłów, które muszą jeszcze chwile we mnie dojrzeć. Mam sporo na głowie i chcę się teraz skupić na czymś co w hierarchii moich priorytetów jest nieco wyżej. Nie chcę robić wszystkiego naraz, bo wtedy nie zrobię nic. Skończyłam właśnie czytać książkę Mateusza Grzesiaka Success and change i to chyba dzięki niej podjęłam taką decyzję.

Nie żegnam się ponieważ za jakiś czas wrócę i to mam nadzieję, że z podwojoną siłą. Będę także tu zaglądać co jakiś czas i może coś napiszę.Tymczasem  trzymajcie się ciepło i do zobaczenia wkrótce.

Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...