środa, 11 czerwca 2014

Tygodnik Inspiracji 10.06.2014

Z małym opóźnieniem, ale jest. Kolejny tygodnik inspiracji. Dziś będzie krótko ale ciekawie. Ostatnio sesja stała się pochłaniaczem mojego czasu...

1. Trochę słodkości. Prosto z ula, tegoroczny miód na stół. Wystąp!


2.Żeby nie było tak słodko - dowód na to, że mnie sesja też dotyczy ;) - full version

3.Myśl tygodnia:

                                                                                      Źródło: Moda na Zdrowie

4. Trzeci Wymiar Piękna świetnie brzmi? Sami zobaczcie co potrafi :)

5. Świetnie zapowiadający się fotograf - Pawel Pieta Photography

6. Autorka tego bloga nieźle Kombinuje ze stylizacjami, sami zobaczcie.


8. Na pewno znacie to uczucie/pogląd że ludzie często co innego mówią, a co innego robią. Czasami nawet co innego myślą. Gdzie jest granica? Co łączy to co myślimy z tym co mówimy czy robimy? Czy zawsze mamy na to wpływ? Karolina bardzo ciekawie opisuje ten stan jako rozdźwięk.

9. Słyszeliście kiedyś o Kasisi? Pierwszy raz usłyszałam o tej fundacji dobrych kilka miesięcy temu. Jestem pod wrażeniem jak szybko i sprawie rozwija się ich działalność. Jej założycielem jest Szymon Hołownia, który z całego serca i nie tylko wspiera całą działalność. Fundacja ma swoja stronę na facebooku gdzie można śledzić wydarzenia z życia codziennego dzieciaków ;) Mnie ujęła historia Franka, który kilka miesięcy temu niestety zmarł. Warto zajrzeć i wesprzeć fundację - duchowo.

10. Drogie panie, nie wiecie jak się badać? Oto świetna aplikacja na smartfona, która pomoże w odpowiednim przebadaniu (samodzielnie) piersi. Panowie służą pomocą! Nie bójcie się! Wiem, że pojawiło się to już jakiś czas temu, ale mi dopiero teraz wpadło w oczy/ręce. Warto się badać. Już dziś wybierz życie!

Pozdrawiam,

O.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...