poniedziałek, 2 czerwca 2014

(dwu)Tygodnik Inspiracji

Dziś wyjątkowo - dwutygodnik inspiracji. Moja nieobecność spowodowana była ograniczonym dostępem do internetu, ale wszystko powoli wraca do "normy" ? Ale co to znaczy norma? Kiedyś dłużej się nad tym zastanowię. Ostatnie dwa tygodnie, a w sumie cały maj był dla mnie dość mocno zwariowany i jak na razie nie zapowiada się żeby coś się uspokoiło. Dużo emocji, smutek przeplatał radość, a chwile wytchnienia stres - takie życie. Wielkimi krokami zbliża się sesja w związku z czym proszę o wyrozumiałość ;) A tymczasem kilka ciekawych propozycji ode mnie dla Was :)

1. Premiera truskawek - u mnie w postaci tarty z mąki pełnoziarnistej z masą budyniową i listkami mięty ;)



2. Panująca moda bycia fit weryfikuje spojrzenie na piękno. Aktywność fizyczna jest jak najbardziej wskazana, jestem zwolenniczką nie tylko sportów, ale wszelkiego ruchu. Mimo to nie potrafię wyjść z zachwytu patrząc na jej zdjęcia, sami zobaczcie: Nadia Aboulhosn.

3. Grafiki dające dużo do myślenia. Autor Paweł Kuczynski



Powyższe obrazki skomentuję cytatem Sokratesa: Nie mogę nikogo niczego nauczyć. Mogę tylko sprawić, że zaczną myśleć. Z naciskiem na słowa ...zaczną myśleć.

4. Bardzo Pozytywny początkujący blog.

5. Jako przyszła panna młoda coraz częściej interesuję się miejscami poświęconymi ślubom i przyjęciom weselnym. Ten Blog jest kopalnią inspiracji dla przyszłych małżonków ;)

6. Gdy przeczytałam nazwę bloga pierwsze o czym pomyślałam - blog kulinarny. Nic bardziej mylnego. Cytrynowa lemoniada to idealne określenie smaku życia ;)

7. Zazwyczaj gdy szukamy pracy w momentach "po" rozmowie o pracę gdy nikt się do nas nie odzywa myślimy, że na pewno znalazł się ktoś lepszy, a my nie jesteśmy wystarczająco wykwalifikowani na to stanowisko. Nie do końca. Jednym z powodów, przez które nikt się do nas nie odezwa może być błąd pracodawcy. Sami zobaczcie.

8. Dużo się słyszy o motywacji. W księgarniach półki się uginają od poradników jak się motywować do działa. Ok - jesteśmy zmotywowani, ale co dalej? Po kilku dniach może tygodniach nasza motywacja przygasa. Jak ją utrzymać? To proste!

9. Rozpoczął się sezon pysznych owoców i warzyw, a ja mam dla Was mega wielką BAZĘ PRZEPISÓW na koktajle. Najbardziej wybredne podniebienia znajdą przepis dla siebie ;)

10. Mam coś też dla łasuchów dbających o talię: dietetyczne ciasteczka owsiane. Wyglądają pysznie.

11. Mam też coś dla zwolenników kuchni włoskiej. Sama jestem absolutną fanką makaronów, uwielbiam je jeść i przyrządzać no to - Pasta i Basta.

12. ...się czyta "Zmień chemię na jedzenie"





Przypadkowo trafiłam na recenzję tej książki i postanowiłam ją kupić. Jest to opowiadanie pewnej żony i matki jak zmieniła nawyki żywieniowe swojej rodziny. Daje do myślenia i uważam, że jest przydatna w każdym domu. Dziś to już nie tłuszcz jest naszym największym wrogiem, ale chemia dodawana do jedzenia. Na ten temat będzie poświęcony osobny post z cyklu Dlaczego warto prowadzić zdrowy tryb życia. Co nas zabija - jedzenie.

13. Jesteś czekoladoholikiem? Ja też. Oto 7 dniowy jadłospis dla nas ;)

14. I na koniec coś o czym trzeba zawsze pamiętać:





Pozdrawiam,
O.

3 komentarze:

  1. Oj, jak ja dobrze o czym mówisz - o sesji i wcześniejszym zawrocie głowy. Trudno się połapać co jest normą, a co już od niej odstaje. Zdjęcie z ostatniego punktu znam aż za dobrze, bo moja wykładowczyni miała go na pulpicie laptopa - już wtedy bardzo mi się podobało ;-) Punkt czwarty również ciekawy - zajrzałam, poczytałam i przyznałam Ci rację ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dla każdego norma będzie czym innym ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Grafiki sa genialne, gratulacje dla autora! Bardzo mi milo, ze moj blog mogl znalezc sie w twoim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...