sobota, 25 października 2014

Pozytywny Organizer Czasu - Organizer Ślubny

Pamiętacie mój Pozytywny Organizer Czasu, którego mogliście pobrać? Jedną jego część stanowi Organizer Ślubny, dzięki któremu za rok nie zwariuję od natłoku obowiązków i zadań. Tak, za rok, bo tylko tyle zostało do tego dnia ;) Jesteście ciekawi jak wygląda moja organizacja ślubu? Proszę bardzo.

Nie będę udostępniać linków do pobrania, ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy mój czytelnik wychodzi za rok za mąż. Każdego, kto chciałby wydrukować organizer dla siebie zapraszam do kontaktu emailowego [pozytywnypunktwidzenia@gmail.com]. Tą drogą wyślę zainteresowanym pliki do druku.

Organizer nie jest szczególnie obszerny. Podzieliłam go na mniejsze części w sposób, który ułatwi organizację po kolei. Co to znaczy? Oznacza to, że jest ułożony zgodnie z przebiegiem ślubu w jego dniu.

Pierwsza część - przygotowania. Kolejno DOM, KOŚCIÓŁ, PRZYJĘCIE WESELNE. W pierwszej części wpisuje wszystkie przygotowania związane z domem lub które wykonuje się będąc jeszcze w domu lub zabiera się z domu np. sukienka, bukiet, samochód - wszystko co jest przed kościołem. W kolejnej zakładce wpisuje wszystko z nią związane np. przystrojenie kościoła, nauki przedmałżeńskie, chór, świadkowie itd. Ostatnia część to przyjęcie, które podzieliłam na trzy odrębne etapy. Początek wesela (pierwszy taniec itd.), północ (oczepiny, tort, niespodzianki itd.) oraz zakończenie ( tu wpisuje wszystko co jest związane z zakończenie np. pożegnanie gości, hotel, upominki itd.).


                










Dodatkową kartą są przygotowania związane z drugim dniem. Tu również wpisuje wszystko od początku dnia co jest do załatwienia np. ubrania, śniadanie dla gości hotelowych, muzyka itd.




Następną część organizera stanowią wydatki także podzielone podobnie jak wyżej. Wpisuję tu koszty, które przed nami stoją. Wolę zapisywać takie rzeczy, żeby mieć ogólny ogląd na finanse.

Po wydatkach osobne miejsce mają koszty, które są już zapłacone. Lepiej odhaczać co już jest uregulowane.





Nie wspominałam wcześniej, ale na końcu organizera zrobiłam samodzielnie "kieszonkę" na różne papierki, karteczki, które są istotne i lepiej żeby się nie zgubiły.




Jak Wam się podoba?

Zainteresowanych wydrukiem zapraszam do kontaktu mailowego.
Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...