wtorek, 4 listopada 2014

Tygodnik Inspiracji 04-11-2014

1. Cytat tygodnia:

"Nie wymażę niczego z mojego życia. Każda rzecz, każda najmniejsza rzecz doprowadziła mnie do tego kim jestem teraz. Rzeczy piękne nauczyły mnie kochać życie. Rzeczy złe nauczyły mnie jak żyć".
Bob Marley

2. Muzyka tygodnia


Linki tygodnia:

3. Być sobą... Czyli kim?

4. Urocze zakładki indeksujące, które można zrobić samemu.

5. Naturalne metody na raka. Warto wiedzieć!

6. Piszesz bloga? Zajrzyj tutaj ;)

7. PAMIĘTAJ, ŻE ŻYJESZ! Nie każdy ma tyle szczęścia.

8. Koniecznie przeczytajcie Historię różowej bluzki. Wzruszające opowiadanie o pewnej staruszce.

9. 10 sposobów na zdrowie psychiczne.

10. 8 rzeczy, których organizm kobiety nie wybacza po 30-stce. Myślę, że nie tylko po30-stce, ale zawsze.


Tyle na dzisiaj, miłego przeglądania. Zachęcam do czytania - warto!

Pozdrawiam,
O.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi miło! Zakładki są moim ulubionym postem ubiegłego miesiąca. Chętnie poczytam co innego polecasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki są genialne, świetna sprawa! Fajny pomysł na prezent :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dziękuję za polecenie historii Edyty na Dagonfly :) Ślę cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...