wtorek, 10 lutego 2015

Pozytywna Motywacja - zbiór motywacyjnych cytatów na każdy dzień w roku [DO POBRANIA]



Witajcie Kochani !

Z początkiem roku akademickiego  miałam dla Was semestralny Pozytywny Organizer Czasu, który każdy mógł sobie pobrać dla siebie całkowicie za darmo. Wtedy też obiecałam Wam zbiór wszystkich/większości cytatów, a raczej myśli dnia, które publikuję codziennie na funpage na facebooku, zebrane w jednym miejscu. Nie wiedziałam jeszcze tedy, że będzie to takie pracochłonne i może stanowić nie lada wyzwanie, ale udało się. Z małym opóźnieniem, mam dla Was zbiór motywujących cytatów na każdy dzień w roku. Możecie go pobrać i motywować się każdego dnia. Możecie go także wydrukować, oprawić w dowolny sposób i postawić na półce, a w chwili zwątpienia sięgnąć po niego i sprawdzić, jaka myśl jest przypisana właśnie w tym dniu. Kto wie, może dostarczysz sobie dużą porcję motywacji do działania?

Miłego korzystania ! 

Plik do pobrania w formacie A5 najdziecie - TUTAJ!

Z racji, że luty mija nieubłaganie, a fakt, że ma tylko 28 dni przyspiesza tempo jeszcze bardziej. Niebawem pojawi się druga część Pozytywnego Organizera Czasu do pobrania, także za darmo. Organizer będzie obejmował na pewno miesiące od marca do lipca, a może i więcej. Wprowadziłam kilka małych zmian, mam nadzieję, że na lepsze. Już niedługo sami ocenicie ;)


Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...