poniedziałek, 31 marca 2014

Tygodnik inspiracji



Dziś rozpoczęliśmy nowy tydzień, a wraz z nim nowa porcja ciekawych miejsc w sieci z ubiegłego tygodnia. Oto moje propozycje:

1.Piosenka tygodnia ;) Bardzo pozytywna ;)



2. Jak zorganizować pracę w domu. Kilka cennych uwag ;)

3. Kolejny artykuł o nawykach. Ciekawy.

4. Niewiarygodne, że takie miejsca istnieją. Koniecznie zobacz!

5. Kto używał już kiedyś ecoballs ? Ja nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, a z chęcią wypróbuję.

6. Jesteś kobietą z klasą ?

7. Dość nietypowa forma motywacji. Mnie zmotywowało!

8. Urzekło mnie to wnętrze. Marzenie ;)

9. W zeszłym roku obroniłam pracę Wychowanie do radości życia, nie byłabym sobą, gdybym nie dodała tej strony . Coś dla rodziców i nie tylko.

10. Zdrowie : Oczyszczanie cery na wiosnę.

11. Tatuaże - nietypowe arcydzieła.

12. Warto się zastanowić zanim coś wyrzucisz, zwłaszcza jeśli chodzi o marnowanie żywności.

13. Jak walczyć z prokrastynacją. Cenne uwagi :)

14. Nie chcesz spełniać marzeń? To pozwól to robić innym! święte słowa  Pawła.

15. Na koniec kilka ciekawych stron dotyczących nauki języków, tak odnoście mojego projektu 30 dni po angielsku :

A co ciekawego Wy możecie polecić?
Miłej lektury ;)
Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...