wtorek, 1 lipca 2014

Tygodnik Inspiracji 01.07.2014

I mamy już pierwszy dzień nowego miesiąca. Ciekawe co przyniesie :) Tymczasem mam dla Was parę ciekawostek.


1. Przeżycie tygodnia - mój pierwszy raz. Wreszcie choć w niewielkim stopniu poczułam się jak w... fast and furious..
Polecam dla tych, którzy lubią adrenalinę.

2. Muzyka tygodnia: Marcelina feat. Piotr Rogucki - KARMELOVE




3. Cytat tygodnia:







4. Ostatnio zapowiadany zakup. Coś dla Pań. Dowód na to, że dla chcącego nic trudnego.
Dotarł do mnie naturalny podkład - lavera. Jestem bardzo, bardzo, baaardzo zadowolona z tego zakupu. Podkład nawilża i dobrze kryje, a co najważniejsze nie ma w składzie szkodliwych składników, cena nie odbiega od tradycyjnych drogeryjnych podkładów. Polecam nie tylko podkład, ale zmianę kosmetyków na naturalnie w ogóle!



5. Jak już jestem przy temacie "naturalnym" proponuję zerknąć TUTAJ. Nawet gumy do żucia mogą być naturalne ;)

6. Kto rozpoczął już sezon opalania? Kilka cennych wskazówek. WARTO WIEDZIEĆ.

7. Urocze etykiety na DŻEMY. Dla miłośników domowych przetworów darmowe etykiety.

8. Zainwestuj w SIEBIE ! To naprawdę się opłaca.

9. Przewodnik po letnich festiwalach. Dla miłośników, mała ściąga.

10. Zaskakujący efekt. Ta sama kobieta w kontekście różnych KULTUR.


Miłego przeglądania,

Pozdrawiam
O.

4 komentarze:

  1. Fajne linki, ale najbardziej zaciekawił mnie ten podkład z lavery. Skoro piszesz, że ładnie kryje, to i ja muszę go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Etykiety na dżemy - cudo :) Koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć.
    Artykuł o opalaniu też ciekawy. Szkoda, że nie przeczytałam go przed wczorajszym opalaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę je mieć, są cudowne :)

      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...