wtorek, 8 lipca 2014

Tygodnik Inspiracji 08-07-2014

Ten tydzień był jednocześnie intensywny i relaksacyjny. Dużo się działo, w sumie coś cały czas. Mam sporo zdjęć i ciekawe linki do przeczytania. Zapraszam.

1. Mój organizer - w ostatnim tygodniku inspiracji wspominałam o organizerze Edyty Zając. Dziś mam już swój egzemplarz gotowy, wydrukowany i po części uzupełniony. Nie drukowałam wszystkiego ponieważ część rzeczy mnie jeszcze nie dotyczy. delikatnie go przerobiłam, dodałam swoje trzy grosze ;)




2. Kolejny NATURALNY zakup tygodnia. Mleczko oczyszczające i do demakijażu - SYLVECO. Jeszcze nie zdążyłam wypróbować bo ograniczam ostatnio makijaż, ale coś czuję, że to będzie kolejny trafiony zakup, 150 ml, ok.18 zł.


3. Relaks tygodnia. Leżing ;)  w doborowym towarzystwie!


Ktoś tu się chyba schował...

Mam Cię!


4. Przedpokój - jak go urządzić. TU znajdziecie kilka ciekawych pomysłów.
5. Oryginalna dekoracja - Cotton Ball Lights. Piękne :)
6. Jakie cechy powinien mieć miły człowiek? Wystarczą 3!
7. 7 grzechów pamięci ludzkiej. Warto wiedzieć.
9. Jak pozbyć się słodyczy? Przeczytaj :)
10. 10 mitów, w które wierzymy. Szok!

Bonus

11. Ciekawa lekcja optymizmu oparta na blogowaniu ;)
12. Coś dla Panów, szczególnie tych, którzy myślą o zaręczynach. Inspirujące pomysły na oświadczyny.
13.Jak myślicie jakiego języka używa się najczęściej na świecie? Wbrew pozorom to nie angielski.

Za tydzień kolejna porcja ciekawych propozycji :)

Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...