wtorek, 30 września 2014

Tygodnik Inspiracji 30-09-2014

I w końcu nadszedł. Zawsze nadchodzi. Koniec września, a z nim koniec studenckich wakacji. Zajęcia zaczynam od przyszłego tygodnia, ale już czuję zapach kserowanych notatek. I wiecie co? Cieszę się. Ostatni rok studiów dziennych, dwa kierunki, rok do ślubu. Szykuje się dużo pracy i dużo szczęścia. Co ciekawego w ostatnim tygodniu? Ubiegły tydzień był pełen pozytywnej organizacji, a to za sprawą Pozytywnego Organizera Czasu, który dla Was i dla siebie dopracowywałam. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ, będziesz mógł go także pobrać dla siebie, za darmo.

W tym tygodniu odkryłam nowe ciekawe blogi, a w nich kopalnie wartościowych artykułów. I to właśnie od linków rozpocznę dzisiejszy Tygodnik Inspiracji.

1. Coś dla Pań - Być Kobietą, ciekawe wyzwanie fotograficzne :)
2. Chcesz zaprojektować sobie personalną koszulkę - proszę bardzo :)
3. Notes Motywacyjny - piękny, a jak motywuje! Sami zobaczcie.
4. 5 trików remontowych - musisz je znać jeśli planujesz remont oraz czego nie wolno robić  podczas urządzania mieszkania. Warto zerknąć.
5. 37 ćwiczeń na brzuch, które możesz zrobić już teraz. Wszystko na jednym obrazku, super!
6. Jesteś silny psychicznie? Sprawdź. 13 rzeczy, których nie robią ludzie silni psychicznie.
7. Wygląda pysznie, a jak smakuje? Bezglutenowa szarlotka, pychota.
8. Wiek to tylko liczba!
9. Nowo odkryty portal do nauki języków - Duolingo.
10. 5 plusów nieposiadania telewizora. Dlaczego warto studiować psychologię. 10 warunków wysokiej samooceny oraz coś na jesienne przesilenie sezonowe zaburzenie afektywne - wszystko na jednym blogu. Polecam.
11. Kolejny ciekawy projekt, tym razem językowy. Może być dobrą motywacją.
12. interesujący, bardzo słodki blog. Anglojęzyczny. 
13. A myślałam, że tylko ja mam dużo takich książek - dlaczego warto je zbierać ?

A co ciekawego u mnie? Dziś wyjątkowo mało zdjęć, ale mogę się pochwalić nowymi (naturalnymi) zakupami:









Naturalny antyperspirant Alterra. Chyba nowość w Rossmanie, bo nigdy wcześniej go nie widziałam. Bardzo fajny i wydajny. Idealny dla wegan. 






















 






Delikatny, naturalny szampon do włosów zielona herbata. Pięknie pachnie i świetnie wygląda. Fajny na prezent ;)











Opis naturalnego szamponu.
Mam nadzieję, że się sprawdzi :)




























Na koniec plakat, który spotkałam w jednym ze szpitali


Bardzo proste, ale jak głębokie przesłanie. Fajnie, że w takich miejscach można spotkać takie plakaty.

Pozdrawiam,
O.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...