środa, 1 października 2014

Wrześniowa niezapominajka


Do czego z września warto wrócić ? 

1. Na pewno do tekstu Co nas zabija - my sami. O destrukcyjnej sile z jaką oddziałujemy sami na siebie słów kilka. 
2. Trzy rozmowy - jeden wniosek. Wpis o przypadkowych rozmowa o życiu, ale jakże prawdziwych.
nie masz innego wyjścia. O tym, że nie na wszystko w życiu mamy wpływ.
4. Jak sobie radzić z jesiennym nastrojem czyli jak wykorzystać złe samopoczucie.
5. Z ostatniej chwili czyli Pozytywny Organizer Czasu - do pobrania dla każdego kto lubi organizację.
6. Na koniec przypomnę, że we wrześniu uczestniczyłam w wyzwaniu blogowym 5 dni do lepszego bloga, dzięki któremu możecie się co nie co więcej dowiedzieć o mnie:
Blogi, które czytam.
Rzeczy, których nikt o mnie nie wie/dział.
Rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie życia.

Jeśli chcesz wiedzieć na bieżąco co się tu dzieje zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku. 

Pozdrawiam,
O.

2 komentarze:

  1. Przyznają, że we wrześniu było bardzo ciekawie na Twoim blogu, cieszę się, że na niego trafiłam:). Życzę Ci, żeby październik był równie udany.

    Zapraszam na odwiedziny na mojej stronie i wzięcie udziału w plebiscycie na najprostsze ciasto dyniowe:).
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło to czytać ;) I nie dziękuję za październik.

      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...