piątek, 19 lipca 2013

Uporządkuj się w 7 dni. Dzień 7 - komputer.

Dzień 7 poświęciłam na porządku w komputerze, dziś postaram się zrelacjonować Wam na czym to polegało. 



Na początku wypisałam jakie strefy komputera chcę uporządkować:

I. Pulpit
II. Katalog ze zdjęciami
III. Poczta elektroniczna
IV.  Portale społecznościowe z których korzystasz ( w moim przypadku facebook)

Każdej ze stref poświęciłam odpowiednią  ilość czasu, dzięki czemu udało mi się uporządkować każdą z nich w odpowiedni sposób.

I. Pulpit jest swego rodzaju "pokojem dziennym" w naszym komputerze, są tam najwazniejsze rzeczy, a porządek to podstawa do odpowiedniego funkcjonowania.

II. Zdjęcia to moja ulubiona strefa, staram się je segregować w katalogach w kolejności: rok, miesiąc, temat.

III. Poczta elektroniczna to mój drugi kosz :P. Pozbycie się dużej ilości zbędnych wiadomości to sukces!

IV. Facebook. Jak zrobić porządek na portalu społecznościowym ? Wbrew pozorom to bardzo proste. Na początku warto pozbyć się z listy znajomych - nieznajomych ;)  Następnie warto przejrzeć ustawienia i odznaczyć niepotrzebne aplikacje, które nie będą zaśmiecać naszej tablicy.

WAŻNE! Pamiętaj, że Twój portal społecznościowy i to co na nim umieszczasz, lubisz, udostępniasz często sprawdzają pracodawcy! Zatem portal społecznościowy = wizytówka.

A jak wygląda organizacja waszego komputera? Co z blogami i zakładkami?


Na dziś tyle, lecę przygotować sernik na zimno z porzeczkami z działki. Będzie zdrowo i pysznie może uda mi się zrelacjonować później  przygotowania na blogu!



Pozdrawiam,
Olga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...