czwartek, 31 lipca 2014

Niezapominajki, czyli do czego warto wrócić na moim blogu?





 Kiedy to zleciało? Już koniec lipca i pierwszy miesiąc wakacji za nami. Postanowiłam, że pod koniec każdego miesiąca będę dodawać post pt. Niezapominajki, który będzie przypomnieniem wpisów na moim blogu, do których warto wrócić lub wracać.

Lipiec był dla mnie intensywnym miesiącem, ale szczerze bardzo się z tego cieszę. Nie lubię nic nie robić, a gdy się coś dzieje czuję, że żyję. Do czego warto wrócić tym razem?

1. Stres - pogromca współczesności. Choroba cywilizacyjna, która opanowała już wszystkich. Wpis jest o tym jak powoli i po cichu nas wyniszcza. Jak go wyeliminować? Niestety się nie da. Jak z nim pracować? Wystarczy chcieć.
2. Zamierzona manipulacja to jedno, niekorzystny wpływ innych to drugie. Wpis o tym jak bardzo destrukcyjny wpływ mają na nas inni ludzie.
3. Po przeczytaniu tego artykułu już nigdy nie będzie Ci wstyd powiedzieć, tak, jestem kurą domową. O tym ile potrafi i jak bardzo jest niedoceniana, współczesna pani domu.
4. W lipcu uczestniczyłam w wyzwaniu blogowym prowadzonym przez Urszula Phelep. Trwało ono jedynie 5 dni i polegało na tym, że każdego dnia należało napisać post z góry już zaplanowany przez organizatorkę. Dlaczego warto wrócić do tych artykułów? Ponieważ dzięki nim możecie się dowiedzieć więcej na temat mojej osoby i bloga, zachęcam:


Nie zapomnijcie nie zapomnieć :) Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie do poczytania. Do osób, które nie śledzą Pozytywnego Punktu Widzenia na facebooku - serdecznie zapraszam. Duża porcja pozytywnego myślenia na każdy dzień i inne ciekawostki na bieżąco.

Pozdrawiam,
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...